2011/09/22

Daddy, you are too late!!
把鼻, 你太久了啦!!

I went home later yesterday
and found little York awake in the bed.
He saw me and told me : "Daddy, you are too late!!"
"I am afraid to sleep alone." ( Actually, Mom was next to him. )
Then little York fell asleep with holding my hands.
Dad promised little York to go home as early as possible next time.
昨天比較晚回家,
發現小語在床上撐著不睡覺,
看到我跟我說 : "把鼻, 你太久了啦!!"
"我一個人睡覺好害怕." (其實媽媽在旁邊)
後來抱著我的手才睡著.
爸爸答應小語下次會盡量早點回家的.

2 comments:

新竹義民國中家長自救會 said...

唉唷,好窩心也好心疼捏!如果是我會掉下感動的眼淚,你有沒有哭阿。好可愛的兒子。

Shawn said...

I am a tough dad.